evoMAG SICAP. Faceti cunostinta cu Divizia evoMAG pentru achizitii publice online

0
1076

Ce este platforma SICAP?

 

Platforma SICAP (care inlocuieste licitatii SEAP) este destinata achizitiilor publice. Ofera o interfata intuitiva, unde institutiile si organismele publice pot cauta, in timp real, bunuri necesare pentru desfasurarea activitatilor proprii. Noua platforma SICAP ofera o multime de functionalitati, inclusiv filtre multiple, notificari automate, statistici, exporturi, verificare semnatura electronica, dosar achizitie, etc.

Platforma se adreseaza autoritatilor contractante si ofertantilor, iar aici sunt disponibile toate procedurile de achizitie in conformitate cu normele europene in domeniu. Pe SICAP se pot desfasura licitatii publice deschise si licitatii restranse, precum si proceduri de achizitii deschise, restranse, cereri de oferta sau pe baza de catalog.

Autoritatile contractante sunt cele care opteaza pentru modul preferat de achizitie: anunturi de intentie pe principiul transparentei, consultare a pietei sau de participare, concursuri de solutii, cesionari, cereri de oferta, cumparari directe, anunturi de publicitate si atribuire, planuri de achizitii sau parteneriate public- privat.

 

evoMAG SICAP achizitii publice

Cum se desfasoara achizitiile publice pe SEAP SICAP? – Informatii utile

Autoritatile de stat publica anunturi de achizitie publica, cu atribuire online sau offlice. De asemenea, fiecare autoritate pune la dispozitie Planul anual de achizitii care contine produsele si/sau serviciile pe care intentioneaza sa le cumpere. Desi planurile sunt publicate de obicei la inceputul anului, ele pot suferi modificari si updatari pe parcursul anului.

Ca ofertant, evoMAG poate inainta oferte pertinente si participa la anunturile de achizitie directa, prin catalogul electronic. Acest catalog contine preturile de vanzare ale produselor furnizate.

 

Divizia evoMAG SICAP pentru anunturi de participare achiziţie publică

evoMAG a alocat un intreg departament achizitiilor publice prin platforma publica online SICAP. Facem acest lucru in mod constant, avem experienta cu intreaga procedura agreata de SICAP si ne bucuram ca am putut incheia de-a lungul timpului mai multe parteneriate win-win cu autoritati publice din toata tara.

 

Beneficii evoMAG SICAP achizitii directe

achizitii publice licitatii evoMAG SEAP

Oferim o serie de beneficii autoritatilor publice care aleg sa colaboreze cu noi, sa ne solicite diverse oferte pentru o gama uimitoare de echipamente de calcul si nu numai.

  • Plata prin OP, la termen. Plata se poate efectua prin Trezorerie sau prin banca. Oferim posibilitatea de plata la termen, conform conditiilor contractuale discutate.

 

  • Termen de plata pentru achizitii directe. Autoritatile publice care au nevoie urgent de anumite echipamente, dar nu au buget alocat imediat, pot opta pentru plata la termen, maxim 30 de zile de la emiterea facturii fiscale.

 

  • Livrare gratuita. Pentru contractele incheiate prin platforma online SICAP oferim transport gratuit clientilor nostri autoritati publice. Conditia este ca valoarea comenzii sa fie de cel putin 399 ron. Daca doriti sa faceti o comanda mai mica de 399 lei, taxa de livrare la curier poate fi inclusa in pretul produselor achizitionate (daca va avantajeaza acest lucru).

 

  • Raspuns prompt si informatii utile  licitatii publice. Va garantam ca veti primi de la noi un raspuns in cel mult 24 de ore. Suntem proactivi si intelegem foarte bine ca timpul dumneavoastra conteaza.

 

  • Prioritate in solutionarea eventualelor cerinte de service. Dupa achizitie, daca in perioada de garantie vor interveni situatii delicate, evoMAG va garanteaza prioritate in rezolvarea acestora. Stim foarte bine ca nu doriti sa ramaneti descoperiti, neavand la dispozitie echipamentele necesare de lucru. De aceea, ne luam angajamentul pentru a solutiona eventualele cereri de service cu prioritate.

 

In plus, pentru licitatii seap sicap va oferim:

 

  • stocuri permanente si cantitati mari pentru licitatii publice mari (inclusiv din acelasi produs)

depozit evoMAG SEAP SICAP

  • o gama extrem de variata de produse, inclusiv echipamente de lucru si consumabile (puteti bifa chiar si toata lista de echipamente necesare cu ceea ce gasiti in oferta noastra)

 

  • customer service dedicat; avem profesionisti experti in platforma SICAP care vor face ca intreg procesul de achizitie prin SICAP sa fie cat mai lejer si va vor oferi informatii utile oricand veti avea nevoie

 

  • procedura de achiziție transparenta; va oferim intotdeauna toate detaliile de care aveti nevoie. Nu lucram cu taxe ascunse.

 

  • Oferim garantie si posibilitate de garantie extinsa pentru foarte multe produsele din oferta.

 

Cum pot beneficia de serviciile dedicate clientilor SEAP SICAP?

Pentru ofertare sau publicare de produse (anunturi de participare) in platforma SICAP, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 0733 966 257 sau sa ne scrieti direct pe adresa dedicata sicap@evomag.ro.

 

Pentru informatii actualizate despre achizitiile din platforma publica online SICAP, click AICI

LĂSAȚI UN MESAJ